Cuti sem?
dOk umah??lepak2???huh,xde mkne..
di kala migrain kebosanan mencapai takat optimum..
dr umah..drive keta,parking kt tasik selatan..nek ktm,
pastu smpai la aku kt mid valley..
menapak la kt MPH bookstore..
ntah bpe jam aku bertapa kt situ..
akhirnya aku sukses meletakkan buku2 terpilih nie ke kaunter pembayaran....
1-Lahirnya Cahaya Kebenaran: Sejarah Hidup Nabi Muhammad S.A.W >>AL HIDAYAH PUBLICATIONS
2-Leadership Principles for Graduates >>JOHN C.MAXWELL
3-Bukti-bukti Sains dan Sejarah Kerasulan Muhammad >>DR.DANIAL ZAINAL ABIDIN
4-Fiqah Berinteraksi dengan Non-Muslim >>TELAGA BIRU SDN BHD
5-Jangan Bersedih: Jadilah Wanita yang Paling Bahagia >>DR.'AIDH BIN ABDULLAH AL-QARNI
6-Aku Mahu Jatuh CINTA tapi... dengan siapa? >>A. UBAIDILLAH ALIAS
7-Islam: Jihad Sebagai Survival Insan >>DATO' HARON DIN
8-101 Kesalahan dalam Solat >>ABU AFIFAH: AL-HIDAYAH PUBLICATIONS
dekat 200hengget gak aku borong..adess,schOlar aku...
xpe r..ilmu kn..buku nie ble bace bile2..wt stok sampai abih sem depan kot?!..
sape nk borrow?habaq kt aku naa...aku xkedekut,dUn wori..
aku kene wt buku log tarikh pinjam ngan tarikh pulang..
lmbat aku kOmpaun..xmen denda2 nih..hehe..















7 comments:

salam..
uish byk nyer buku yg beliau beli...
huhu
bagos2...
teruskan menambah ilmu...
hehe

salam..
anak bunda,,
nak pinjam buku,leh??
eheh..
barang2 bunda bnyak kat blek umi..
maaf yek..
huhu
bunda blek lambat ke u..
jg buku2 bunda leklok neh..
pakwe bunda tu..

salam'alaik...

buat cahaya ketenangan>>
ter...terbeli...
hehe...

buat bunda>>
nk pinjam?ho3.....
demi bunda, nO hal la!..
kte exchange2 pakwe...
hehe...
sy x amik kunci bilik lg..
xcukup kekuatan nk tgk keadaan bilik..
huhuhuhuuuu~~

ala ciannye ucu..
tapi dari xde kekuatan..
bilik da cantik, tertarik n mmg da boom..
mmg suke caler ijau ea??? hohoho
nk gak exchange pakwe..tapi pakwe2 k.long y berderet kat bilik tue pun x tercounter ag. Bagi sePur (semut purple) je tgk. Hahahaha

salam ummi...
kenai ak lg x???
x sangka ko ade blog gak ke....
anyway singgah2 la blog ak skali ekk... xp

saLAM..

alamak NOPAL mcmana kau bLEh ade daLAm bLog musLimaH nie...

ade sKandaL neh....

aku gtau MAMU,,,,

kepada UMMI....

lu kalau nak beLI bUKu...

beLi majaLah Ujang satu ek...
pos kat aku.....

lol...
ak trjmpe la blog ummi nih....
ak tegur mmbr2 pun x bleh ke wan???? x_X

Post a Comment