Assalamu'alaikum wbt dan salam sejahtera buat semua..(^____^)
Ktong sana..ktOng sini...cuti sem nak abes dah!
9 hari lagi sebelum hari pertama kuliah selepas cuti yang sangat me"lemau"kan~

Saja review result exam sem2 yang lepas,
Semua ada dalam aimsweb utm..rekod. 
Nah, ini yang terbaik..



Jelas?
klik pada gambar untuk paparan lebih jelas..
pastu klik ikon back untuk sambung baca bebelan aku..kalau nak sambung la~~
Anyhow, dengan baik hati meh aku tolong bagi lagi clear..=)

Mata pelajaran dan Gred:
  1. Teknologi Elektrik ==> D- ==> UM ==> Ulang Mata pelajaran (Gagal)
  2. Litar Elektronik ==> C-
  3. Teori Medan Elektromagnet ==> TD ==> Tarik Diri (Penakut)
  4. Sains Kejuruteraan ==> C-
  5. Kaedah Berangka ==> D+
  6. Islam dan Isu-isu Semasa ==> A
  PNG (pointer sem) ==> 1.72  


aku fikirkan seharusnya aku begini..
Hwaaaaa..sob3...tapi sori, beb..

Sebenar aku cmni,
tarakuca..kuca2..=D
tanpa perasaan aku meneruskan campus life aku!

dan semester depannya, mak aku bekalkan supplement untuk kecerdasan minda
eheh, aku tak bergurau~

Itu cerita 2nd year..
Lepas 3rd year, pointer sem dapat 3 above semula..
pastinya bukan mudah-mudah..
hati mau kuat!
Alhamdulillah, syukur..
Apa yg berlaku pada "semester guling2" aku tu, 
ada rezeki aku cerita kat korang..=)

12 September 2011 bermula sesi 2011/2012 semester 1
Berbaki 2 semester sebelum graduasi..
sikit sangat lagi untuk cover "kejatuhan" aku sebelum nie
InsyaAllah, boleh!
aku tak pernah dapat Dean List lagi kan?
Owh, baguslah bila aku dah terperasan cmtu
sebab aku akan mula..

Yeah, FOKUS!

- Doakan aku dapat capai target aku ye, kawan2 -
~ameen~

(☆ __ ☆)

- Aku doakan kalian juga berjaya menggapai cita-cita, bi iznillah -


fatawakkal 'alallah..

2 comments:

huaaaa inspired! =) semangat macam ni jauh lebih hebat dari orang yang dapat straight A je semua. Semangat yang tak mudah mengalah.!
One sem jugak, my result memang ting tong habis, tapi kalau waktu tu saya ada semangat cam umi, mesti rasa lain dan lebih bersemangat nak improve.
tapi2... semuanya ada hikmah kan, inshaAllah. =)

good luck new sem! ^^

InsyaAllah

Post a Comment