Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamu'alaikum w.b.t dan salam sejahtera buat semua..(^___^)

Alhamdulillah, aku menghadap mentari naik lagi..pagi yang indah!

Esok hari isnin 19 Sept 11' bermula minggu ke-2 kuliah. Ada rasa down sket bila satu subjek nie dah nampak lecturer yang cara lecture dia akan buat aku kurang faham dan tak rasa eager untuk ke kelas dia. Ugh, banyak cara untuk mengatasi..sila berhenti bagi alasan wahai umi.

Okay, sempena hari clean & clear last week sebab pindah bilik baru, aku telah menjumpai 2 biji diari yang aku start tulis pada hari Selasa, jam 9.20 pagi bertarikh 19.9.2000...see Y2K..2000!
hari nie 18.9.2011..campur esok hari kira-kira 11 tahun yang lepas..
aku baca-baca..aku geleng kepala..dan tak sengaja ketawa..haha!
apa la mimpi memasak pun nak cerita..siap lukis lagi periuk aku guna untuk masak tu..hihi

Btw, dalam tempoh 11 tahun..dapat dikonklusikan pemikiran aku nie memang terlalu suka memikir apa yang berlaku akan datang..Modal untuk men'tension'kan diri..=p
di mana aku, siapa aku dan apa yang akan aku lakukan di masa depan..

"Siapa sebenarnya aku?.."
"Janjikan aku sesuatu yang lebih baik pada esok hari.."
"Next year aku di mana? Wallahu'alam..xpe, Allah pasti berikan yg terbaik"
"Moga aku terus bertahan hingga akhir perjuangan.."

Selebihnya tak mau kongsi..rahsia! :)
DAN..
aku lost interest nak tulis diari dalam buku..lebih rajin dengan diari online ini, blogging!

**.........................................**

sekarang

hang pandang gambar  nie 5 saat .. hang kalih mata pi kanan..
pandang gambar nie balik 5 saat, kalih kiri plak..

okay, xde pape..cuma refreshment!

- semoga kita lebih fokus atas perkara yang perlu -

0 comments:

Post a Comment