✿(◠‿◠)✿ Senyum..senyum yang berbunga-bunga! ✿(◠‿◠)✿


Alhamdulillah..Esok pagi bertolak balik rumah. Nak tulis tu je boleh tak?hehe..

Bermula cuti nie bermakna tamat separuh semester 1 sesi 2011/2012.

Tiba-tiba risau fikir naik cuti nanti..

Lab tak siap lagi, ngee.. image processing buat segmentation method..aku lemau sket coding matlab nie tapi soOoo sorry, semangat aku tetap utuh!Jangan coba-coba.. Kali nie aku nak try bagi dapat, bagi paham.

Test biosystem dengan test EMT..meoOww!!aku bertukar jadi kucing garang. Owh ye..biosystem tu ada assignment ko kena submit.

Projek ethics, projek biosystem, projek bisnes ekonomi.. presentation dan seminar juga menanti..kalau tak cemerlang jugak memang padah la..

Test run tablet “wacon” untuk compile dengan software Python aku tuh..oit, cerita macam ko dah buat je coding kan?lalala.. sila maintain senyum bunga ko, umi..

Nampak sikit tapi makan banyak masa. Sudah la ko.. banyak masa terbuang lagha kot..Alasan..
Wah, bermonolog dalaman pulak..Okay, dah2..

Erm, agak kosong entry.. kita isi sket la ye..(^___^)..buat difikir-fikir bekal masa cuti nanti. Moga terus bersemangat untuk meneruskan separuh lagi sesi sem nie. Nah.. :)

"Dan orang yang berusaha dengan bersungguh-sungguh kerana memenuhi kehendak agama Kami, sesungguhnya Kami akan memimpin mereka ke jalan-jalan Kami (yang menjadikan mereka bergembira serta beroleh keredhaan); dan sesungguhnya (pertolongan dan bantuan) Allah adalah beserta orang yang berusaha membaiki amalannya."
(Surah Al-Ankabut 29: 69)

Salam mujahadah dan selamat bercuti buat semua!



p/s: bekal aku satu lagi..
"Potret Perjuangan Mahasiswa dalam Cerminan Dekad"
oleh Riduan Mohamad Nor
(◠‿◠)

3 comments:

aku pon dalam kerisauan..lab yg xsettle..assignmt yg melambak2..PSM yg still xde progress..ish..mcm ne nk jumpe SV..aduyaii..naik sem ade test..klo kt umah berjihad la nk bukak buku..ngn anak sedare yg comel2 tu..xmasal2 dieorg yg study bknnye aku..taw2 ade la corak2 kt note aku tuh..klo bukak laptop..ermm...sabo jela..
"Teruskan tersenyum, kuatkan semangat" GUD LUCK UMI N TO ALL MY FRIENDS...

tablet wacon? sape punye? digital signature kah?

~ Thanx to anonymous!hehe.. InsyaAllah, siapa pun anda, semoga dikurniakan kecemerlangan dunia dan akhirat :)

@Bun :
Yep2, tablet wacon..kalau untuk PBL Lab memang guna untuk digital signature..tapi untuk saya punya PSM nie, guna untuk amik drawing feature adik2 kt sekolah nanti.. adik saya kt utm kl amik industrial design tu pun katanya guna wacon nie untuk drawing project dia..

Post a Comment