✿¸.•❤••❤•بِسْـــــــــــــ​ـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •❤••❤•.✿


Alhamdulillah, sangat kenyang..baru lepas makan karipap sardin dari "makanan2".. :)
Err..

Rasa macam sangat childish dengan objek bunga, love dengan dot2 di atas,

tapi layankan aje~

What's up?

Baru dapat final result untuk PBL.
Ready untuk report. Lewat dah sebenarnya.
Putih kelabu mata aku dok menghadap objek kajian yang sama iaitu "Plain X-RAY"


Lab pertama: Sharpening Image
full body punya tulang aku n da geng hadap






Lab ke-2: X-Ray Image Processing
hadap kaki pulak..


entah kaki sapa2 aku tak tau..
nasib la.




Mai ajaq kira-kira sket..

satu lab 4 minggu x 2 lab = 8 minggu
8 minggu x 7 hari = 56 hari

56 hari hadap tengkorak dengan tulang2 manusia nie,
patutla grayscale jadi alam nie aku pandang..
atoiii...~

Serius, banyak kerja.. apsal masa aku menyibuk-nyibuk kt luar selain akademik dolu-dolu,
kerja tak la bertimbun camni..

report & slide projek ekonomi

project ethics
assignment 1 & build window computer system
progress report PSM
replacement lab
prepare data jumpa SV
emt discussion
summary project the virtual surgery patient biosystem
TECS next week


tapi still la..
program pun ade lagi masuk planner aku...

apa pun, survive je la..ye tak?
banyak bunyi, apa pun xble..pointless jugak~


Terus, terus dan terus!
Melangkah demiNya, 
SEMANGAT!!

0 comments:

Post a Comment