Assalamu'alaikum wbt, geng sekalian~

Hoishhh..letih..letih..letih..
kejar tu, kejar nie..semua terkejar-kejar.. kesian aku, patutla bape kali demam..
*cubaan meraih simpati.heh~
Sapa yang cipta tahun akhir nie?Teruk betul.. u are fired!
Lab, kelas, report, programming, kuiz, progress psm, seminar, TECS, presentation, test, cari instrument, discussion, program, meeting....bla..bla..bla...satu benda je aku tak buat lagi,
BALIK RUMAH!!
Tak adil, rummate juga jiran2mate dah balik. aku je belum.

Anyone please, kira berapa tanda seru aku letak dalam posting nie.
Terima kasih.

Huhhh!!
Relax la, wei~~
Dalam nak relax tadi time lecture EMT aku tersentap, cmne aku ble terjah jadi minah letrik nie ek?
dah la belajar "hantu" tak nampak..
ok, basic..current, voltage, resistance tu ble nampak ke?
ce cite..ce cite...
lagi?cloud of electron..aiyoo!
awan nano..nano..tau la..
dielectric dalam capacitor?simpan charge?haa..mana?mana?
jahanamkan sebijik..kertas extra bau busuk ada la..
he'eleh, kauu...dah masuk final year baru nak pertikai..
balik kampung la..~~

Otak kanan aku tiba-tiba berdenyut-denyut..
Petanda untuk aku diminta bertenang..
Baik..

Aku always cool..lala~
saja aku survey soalan "perkara paling merisaukan korang setakat nie" kt kawan2 aku..overall jawapan melibatkan perkara menjadi mahasiswa tahun akhir.. dan itu yang menguatkan aku sebab aku tak keseorangan memendam rasa ini..yeah!
Aku tetap bersemangat sebab aku rasa sat ja kot final year nie..
sampai tengah tahun depan je pun..
Mampu sangat la nak bertahan untuk memulun..
Berat tapi aku yakin boleh, yeah lagi!

Owh, tekanannnnnn....




p/s:  Bacalah dengan nama Tuhanmu yang menciptakan..dariNya jua sumber kekuatan dan jalan keluar atas segala kesulitan..peace!(^___^)v

2 comments:

best kot. Nk tito mcm kucing atas pokok tu. (byk2 mimito tulis, kite amik part gmbar je. hahahaha)

ala tahun akhir... sekali je... lepas ni tak kan jum pe lagi tahun terakhir.... menghitung hari untuk menghabiskan sisa2 terakhir... memang menyakitkan...

Post a Comment