Bismillahirrahmanirrahim
Assalamu'alaikum wbt dan salam mahabbah buat semua..~
Jom follow!



So, got the answer?
You wanna "get a life" with anything you want.. go on.. =)
But keep in mind..
Our responsibility is more than the time we have..
whatever it is

"START WORKING"

p/s: emosi aku tak stabil pagi nie tapi selepas aku hantuk minda ( ??? ),
emosi aku kembali stabil.. bila kepala serabut, semua benda tak boleh nak jalan..
study pun tak masuk..
jadi, nak tak nak..bertenang dulu ye..(^___^)..
tanya hati baik-baik.. "apa yang tak kena nie".....buang yang tak perlu difikirkan...
tarik nafas.. istighfar...
astaghfirullah..astaghfirullah...astaghfirullah....
Lapang rasanya kan?...=)

Dah, boleh study sekarang!
Isnin aku dah ada test, subjek yang paling aku cuak..tapi tak heran..itu cuma permainan minda.
you play, i play..deal!
Campus life...heh~

"Allahumma faqqihna fiddin fiddunya wal akhirah..."


*study sambil senyum*

0 comments:

Post a Comment