Alhamdulillah,segala puji-pujian buatNya..dalam kegusaran dan kerisauan menghadapi perang final sem 3 di utm,skudai,aku masih diberi ruang utk mencoretkan rasa hati yg dititipkan dari penakluk hatiku ini...

25 oktober 2009

genaplah umur sahabatku,yg aku kenal dari bangku sekolah lg....
sahabat tempat aku meluah rasa,
sahabat tempat aku mengumpul kekuatan,
sahabat mengingatkn aku kala kuterlupa,
tak lelah dalam mengharung jalan ukhwah bersama...



Khas buat FARHANA,

selamat hari lahir,sahabat...

Moga Allah memberkati setiap langkah perjalananmu dalam menempuh kehidupan..

*every part in this world is written by God's Own Dear Hands,

thats why i'm thankful coz As He wrote my life,

He included You as a Beautiful part of it...thanks to Allah*


p/s: aku xpenah lupa kt hg mizah...bzday hg 17 Oktober..xsempat aku nk wt entry...ade program time 2...hehehe....nie la mizah,geng masyuk aku...geng 2tahun kt kmpp...


kalo aku ade projek baek pye,best equation, is..


aku+mizah=bOomMm!!!


aku syg hg,mizah..mizah la yg rajin dok perli2 aku time aku xnk pkai stokin dlu...kaki 2 aurat!!


haha..tenkiu,mizah..mizah lg,kalo aku tensen,aku akan wt huru-hara kt bilik die...


kesian hg kn,mizah...tahan jer ngan aku...


mizah gak yg jadi tok guru aku,bila nk final...cmne lg 2,3 jam nk paper,time 2 la aku bertapa kt bilik die...suruh ajar pape segala menda...aku nie mmg gile..ops,gile2..huhu...

tapi 2 la,mizah....die rilex je,sempoi...


sampai aku da terguling2 xpaham,die ajar gak lagi....sampai aku paham...


aku doakan cita2 hg nk jadi pendidik tercapai,mizah!hg memang ada jiwa 2...


anak2 aku nnt,ble dapat tenaga pengajar free kn,mizah?kte kn geng...ahaks...


2 la,mizah...aku xjmpe lg kwn cm die. selepas die..da terpisah oleh jarak kerana mengejar cita.2 yg diimpi...


walaupn da 1thn stgh aku merantau.....walaupn aku masih mengharap,kawan2 cmni yg mengelilingi aku....


xpasti masih ade atau tidak sahabat seperti ini utk aku....


yg aku jmpe di kala nie,berkawan atas dasar kepentingan...

itu sahaja....ade masalah,tinggal..mana erti sahabat?..

aku juga bukan insan terbaik utk digelar sahabat terbaik...tapi cuba memberikan yg terbaik buat insan yg menjadi sahabat baik buatku...

~ukhwah antara kita umpama seutas tasbih, ada awal tiada penghujungnya~

dedikasi:utk husna(geng samten,dok sebelah meja aku...slu back up aku,tenangkn aku time kena buli kt skola dlu..skg da jd nurse kt hukm)..kak wani.(semakin comey,kamu...).mamu(hg wt roti arab,aku wt kek batik?hahaha...on jer!aku tetap yg dulu,mazuan.sematkn itu..)...luqman(kembali pd erti hidup...kuatkn hati!)..adam(mengata aku samseng sbb ponteng klas...1 of my pendorong kt matrik,aku jeles kenapa die dpt 4flat overall!anyway,thnx to u,adik..=p)..adik wan(rudie_wan yg adesss...gile2..owh,apex man!hehe..)dan semua kwn2 aku....aku harap korg xterasa kalo xdisebut kt sini.....

==>ingatkn di kala aku terlupa<==

UKIRKAN PERSAUDARAAN KITA DI ATAS UKIRAN KASIH SAYANG..

CIPTAKAN KEJAYAAN KITA BERSAMA DI ATAS SEBUAH IMPIAN,

KUKUHKAN UKHWAH KITA DI ATAS KEIKHLASAN KERANA ALLAH..=)

UKHWAH FILLAH ABADAN ABADA~

4 comments:

saLam...
hai akak umie layan adik munzir tu..
skandal2...
aku nak bgtau mamu ni...

wslm..
munzir 2?mestila...
same kolej,same fakulti...mcm2 lg persamaan..
nk bgtau mamu?
kalau mamu sudi nk dengarla....

huhuhuhu......
mamu cakap xpe2...
simpan dlu..
nanti kat kmpp tgk la ktorg kejekan...

siap kahwin kat sana...
huhuhuhuhuhuhuhu....

erk?sape yg kawen?
mu kawen ngan mamu??haru dunia nie...

Post a Comment