8post dlm mase 5bulan?....
WakAka....
bLogger pe aku nih?
klaka pn ade gak...


nk kate sume hasil perahan idea aku,
ade gak yg ciplak..
eh,'quote'...
manis sket bunyinyer..
[sambil meneguk minuman yogurt]
[0% Lemak berperisa epal dan aloe vera]
[dengan ekstrak teh hijau]
Nak sTori....


aku bru BEBAS....!


dari TEST tadi...TesT da abis,FiNaL lom g...


ade la 12 hari lagi sblm 1st paper..


counting down....


gamaknyer cm time skola dlu r...


lg bpe hr nk UPsR,pMr..sMa..sPM...biase la 2 kn..


malas nk komen psl final nih, paham da pe yg 'bakal' berlaku..
[dan aku tetap memberi komen ttg itu..???]


aku akan mula rasekn ..


aura urat kepala tergeliat..


aura kegelapan tanpa mentari...


ye r,kpale dok tunduk hadap meja study,mne tgk langit,beb....


aura kerutan dahi menjadi SatU..


aura buKu membungkus muka aku...


aura cap KapAk.....


paling aku xtahan kalo....


aura talipon dari mak ngan ayah.....


ngeee,abis la aku.......


kesian mak ngan ayah.....


asal tye pasal exam,sume aura MERAh yg kUar...


ntah bile nk kuar aura HiJau k...


kUniNg k biRu k.....


aku TAK tahU...dan sesungguhnya memang aku tak pernah tahu.......


ade mase lg kn?..huhu..
[kata2 dr ssOrg yg ske melengah dan brtangguh!]
Throw it,umi!!FAR AWAY!
kengkadang rase xyakin r,betul k aku ble wat sesuatu yang lebih baik???
masalah terbesar aku takat nie...
anyway,i'll hit the block!
do with no regret
berazam + berusaha = berjaya
.....Permission by ALLAH.....

2 comments:

saLam...
slow2....
kalau ade masa baru posting
kalau xde bahan bleh tanye pembLogger macam saya

wslm...
APEX maniac man..
persoalan akak kt blog kamu 2 sila la jawab2kn dulu ye...
tp xde hal,sebarang pendapat dan pandangan..
sangat2 diraikan..

Post a Comment