kudaku lari gagah berani....huUu..
cer pe aku ri nih??
KUDA ku....haAa..xde r aku nk promote..
psl spesis kuda aku nih da ramai org bela..
sO...what??
org kate,kalo kite hargai sesuatu..mesti kite citer psl sesuatu 2..
ye dak?
alaa,cm org tgh tgkap cintan r an...
kalo si balak nih,nk tayang2 awek diee..
kalo awek lak,jenuh kgkwn tadah telinga cite pasal balak die jerrr...
paham dah....
check it out d pixs..pg lg aku snap gmbo2 nih k...fresh!

dari kejauhan yg xbpe nk jauh berlatarbelakangkan teratak en.ishak.......

kurangkn jarak.........tadaAa!!..
nie la KUDA aku.....da dekat 4 bulan aku tunggang die....lagenda z 110..
mata die cm garang...huhu...

nie plak tiket2 yg wajib ade kt tmpt aku..kire r ko status mastautin k perantau k hape........yg kaler purple 2, sticker tuk student..kaler kuning lak utk kolej..yg tgh2 2 sekadar memeriahkn majlis.....

kotak nie mmg interesting...hahaha....akan jadi kes bile pembonceng2 cuba utk menunggang bersama2..."apsal moto ko nih cm tinggi je".."alamak,cmne aku nk nek nih?.."apsal tue..apsal nie..."..haha..aku sengih jew...pandai2 korg la nk panjat cmne... dan sememangnye aku TAK PERNAH bukak kotak nie utk kali ke-2 apatah lg utk kali ke-3, 4, bla..bla..bla....sebab aku TAK RETI nk tutup balik....1st time aku bukak kotak nie kt umah,brpeluh2 aku nk tutup blik..safety la kunun...sudahnyer,pegi kedai 2,sruh org kedai yg tutup.....kuno gle aku...
p/s:ops...sebarang nombor adalah rahsia...mat pet bkn leh caye,,,,




bpe jauh da kuda aku memecut?2275.9 km...ye ker?bpe kali tawaf highway utara selatan 2?kire sndiri r,mat...aku bajet bateri kalkulator..tgh final nih..




erk???da abis da gmb??bajet byk aku snap td..hwaahaha....xpe r,sket2 suda....
mintak tlg ble x???..aku tgh cari nama yg cunnn utk KUDA aku nih....
kalo de,habaq naa...xde xpe,not a big deal...hoho...
nota lekat di kepala>>
==>aku xpnh mndikn kuda aku nih.....but keep shining..haha..
==>hari ke-2 jejak ktc, kudaku,aku...sorg akak senior dan setupperware keropok lekor..mencium tar bersama2....dan aku terngiang2 derap kaki dak2 upnm mnjadi hero menyelamatkn kami2...malu sey....tgh2 alam kot....adesss....
==>time kasih kt mak ngan ayah yg sudi membelikan motor ini buat sy....sy mintak motor 2nd hand jer...tw2 dpt 1st hand...memang la,sy sayang MAK AYAH dan KUDA sy nie....
==>dan paling utama,aku brsyukur pd ALLAH, ade rezeki kemudahan pengangkutan utk aku gerak ke sana ke mari ke sana ke sinun...alhamdulillaah.......=)



0 comments:

Post a Comment