..Assalamu'alaikum..
Salam sejahtera..salam blogging..salam perpaduan..
salam 1 Malaysia..salam 1 TUHAN....
korg penah tgk x menda nih??
aku tw ade xpnh tgk...insan bertuah cm aku je slu hadap mnda nih..
haA,tgk la..tgk puas2.........


nie saman ke-2 aku..baru 2 kn..2 kali kantoi..padahal kesalahan ntah kali k bpe..hoOoo...
merujuk pada saman aku nih, kesalahan aku L02 & L06..
memasuki kawasan larangan akademik & meletak kenderaan di ruangan staf/pelawat universiti...
aLaa,weii...common la...
lepak kt hep xsampai stgh jam pn..nk parking stdnt kt L50??
kalo dak2 utm nie tw la kt mne kn..jadah hape,
xberbaloi,xefisen,xproduktif!...
ikut kepala aku la kn...mne aku berenti,kt c2 la parking aku....
ceh,suka suki...(@.@)....

sapu poket aku free2 25hengget..TAPI ade gak la toleransi, timbang rasa....baik hati dan seangkatan dgnnyerr...buat surat rayuan dlm masa 3hari,dpt diskaun hebat!...
RM25===>RM6!!!!
ok,aku mmg stand by je surat rayuan 2..haha.....
edit,print n teetttt....hantar kt balai pengawal....
pastu,g pjbt bendahari bayar la...
saman 1st aku lambat byr,sangkut nk daftar sbjek..adoi,leceh btoi...
nak wt cmne kn,ikut sangat kepala sndiri...xkire owg len pn ade kepala gak...
mnjawab la ko..............

[aku yg bersalah]
[cita2 murni:koleksi saman]
[aku sumbangkan RM6 demi pembangunan modal insan UTM_utm_luv]

2 comments:

alhamdulillah ...boleh muhasabah diri. Itulah yang terbaik. RM 6 terkadang boleh menjadi tarbiyah terbaik dalam hidup...

hitung diri sebelum dihitung - kata Umar alkhattab

insyaAllah~
syukran atas peringatan..

Post a Comment